faq
Συχνές Ερωτήσεις
Δεν βρίσκω στην κατηγορία ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ κάποια υπηρεσία που θέλω.
Μέσω της φόρμας επικοινωνίας μπορείτε να μας στείλετε για ότι χρειάζεστε και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το κόστος και τον χρόνο περαίωσης.
Σε περίπτωση που δεν είμαι δικαιούχος κάποιας υπηρεσίας ύστερα από υποβολή της αίτησης, υπάρχει επιστροφή χρημάτων;
Σε περίπτωση που κάποιος δεν είναι δικαιούχος ενώ αναφέρονται οι προϋποθέσεις στην εκάστοτε αίτηση, γίνεται επιστροφή το 50% του κόστους της αιτησης.
Ποιος είναι ο χρόνος διεκπεραίωσης της αίτησης;
Ο χρόνος διαφέρει ανάλογα την αίτηση και σε ποια υπηρεσία γίνεται. Ο χρήστης θα ενημερώνεται μέσω email για την πορεία της αίτησης του.
Σε περίπτωση που η αίτηση έχει ‘κολλησει’ ή χρειάζεται επίσκεψη σε κάποια δημόσια υπηρεσία, τι γίνεται;
Εάν χρειαστεί επίσκεψη σε κάποια δημόσια υπηρεσία, ο αρμόδιος υπάλληλος θα επικοινωνήσει με εσάς για λεπτομέρειες και το έξτρα κόστος και επιλέγετε εσείς πως θέλετε να συνεχίσουμε.